من شادم

مائیم که اصل شادی و کان غمیم

من شادم

مائیم که اصل شادی و کان غمیم

دوچرخ زندگی :)

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ب.ظ

عضو جدیدی به خانواده مون اضافه شد :)

ایشون هستن:






 

 

من که دوچرخه سواری بلد نیستم. ولی عاشششششششقشم

آقایی قول داده بریم یه جای خلوت و بهم یاد بده و حسابی دور دور بزنیم.

همه اش توی خیالم دارم اونجا رو تصور می کنم و کلی کیف می کنم :))

من چقدر خوشبختم آخه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پ.ن: ما تقریبا در حال حاضر مثل خیلی از آدم ها دچار مشکلات مالی هستیم. و میدونم که تقریبا هیچ پس اندازی نداریم. اما حکایت این دوچرخه که وارد زندگی مون شد اینه که همسرم برای اینکه به برادرش کمی کمک کنه این دوچرخه رو ازش خرید و گفت بزار ازش دستگیری کنیم :)))) و من خیلی از این همه لطف و محبتش ممنونم. دنیا چقدر قشنگ میشه وقتی اینطوری باهاش تا می کنیم.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۲
رها ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی