من شادم

مائیم که اصل شادی و کان غمیم

من شادم

مائیم که اصل شادی و کان غمیم

جمع و جور قبل از خواب :)

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۴۲ ب.ظ

 

یکی از مسائلی که اصلا فکر نمی کردم اینقدر توی روحیه ام تاثیر بزاره همین قضیه بود. اینکه قبل از اینکه به خواب برم، خونه رو جمع و جور کنم، هیچ ظرف نشسته ای باقی نزارم، و هیچ لباسی روی دسته صندلی برای خودش لم نده و متکاهای پخش و پلا برای خودشون آواز نخونند و کنترل های بر راه مانده رو به جای خودشون برگردونم. واقعا معجزه می کنه. چون وقتی از خواب بلند میشی کلی انرژی می گیری و می ری سراغ کارای جدیدت. قبلنا هر وقت می خواستم بخوابم با خودم میگفتم : اوه رها خیلی خسته ای حالا قشنگ بزار فردا صبح با انرژی انجام بده. اما حالا هر شب با خودم قرار میزارم قبل از اینکه برم توی رختخوابم، ده دقیقه وسایل و مرتب سازی خونه رو انجام بدم. هر چقدرم آدم خسته باشه ده دقیقه اصلا چیز زیادی نیست . عوضش وقتی صبح چشم باز می کنید لبخند می زنید و میگید آخیش همه چی سر جاشه :))))









 

 

پ.ن: خوشبختی رو از چیزای ساده شروع کنید. یه روزی میرسه و میبینید همین کارای ساده تبدیل به ارزش هایی شدند که همه جوره لبخند روی لب شما میاره

 

 

 

 



 

 

+من سال های پیش همیشه بعد سحری و نماز می خوابیدم. بدون اینکه ظرفارو بشورم. اما امسال با خودم عهد کردم حتما باید ظرفارو بشورم و بخوابم. اصلا نمی دونید چی شده، ماه رمضون امسال خیلی توفیر داره به سال های قبل. چون با حال خوبی از خواب بیدار میشم :) ببین ده دقیقه ظرف چه می کنه با آدم :)




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی